Pitkän tauon jälkeen palaan blogimaailmaan..

Olin matkalla USAssa ja sen jälkeen työkiireet veivät mukanaan, enkä päässyt  päivittämään matkan kuulumisia enkä mitään muutakaan. Nyt matkasta on kulunut jo pari viikkoa, joten on turha palata yksityiskohtaisesti tapahtumiin siellä, mutta tuliaiset pitää tietysti käydä läpi.

Kiertelin Walmartia eräänä päivänä ja löysin sieltä onnekseni lankaosaston jostain perältä. Yritin pidättää naurua ja kaivoin kameraa esiin (jota minulla ei valitettavasti ollut mukana) kun löysin oikein kunnolla "Amerikassa kaikki on suurempaa"-lankakerän. Se oli valehtelematta 4 kertaa suurinta Suomessa näkemääni suurempi, ja yksi kerä olisi riittänyt suurempaankin villapaitaan. :) En ostanut sellaista, mutta toin kuitenkin hieman virkkauslankaa ja muuta lankaa mukana.

Enimmäkseen ostin askartelutarvikkeita:
-scrapbookin
-paaaaaljon paperia
-sakset
-aakkos-punchouts
-lisää paperia
-scrapbooking-kirja
....

Sitten vasta riemu repesikin, kun totesin saavani Konad-kynsileimajuttujutun suoraan ostettua ilman mitään postihässäköitä. Myyjä olisi halunnut myydä minulle täyden ammattilaissetin, mutta mitäpä minä sellaisella. Olin ihan tyytyväinen tähän perussettiin, ja levyjähän voi sitten ostaa lisää.

Tässä pari ensimmäistä yritystä...

Ja tässä siis se perussetti, jonka ostin:

Lisää kuvia myöhemmin :)